ponedeljek, 9. januar 2017

Dan 3: Voda v telesu

Gremo direktno k rezultatom. Izgubil sem 3 kilograme. Tehtam se vedno ob istem času in stanju, to je takoj zjutraj na tešče. Te 3 kilograme sem izgubil v dobrih dveh dneh in nekaj takega sem tudi pričakoval.

Zakaj? Gremo h kemiji. Ogljikovi hidrati vsebujejo tudi molekule imenovane glikogen, ki nase vežejo velike količine vode, kar pomeni, da imamo v telesu nakopičene veliko vode. Ko telesu omejimo vnos OH-jev na mejo pod 50 gramov oz še bolje pod 20 gramov na dan, se te zaloge vode začnejo praznit. To lahko opazimo z večjo potrebo po obisku WCja, posledično pa lahko pride tudi do znakov keto gripe; najpogostejši simptom je glavobol. Veselje ob izgubi kilogramov je torej mešano. Vsekako se že pozna pozitiven učinek diete, počutim se manj napihnjen, ampak vseeno je še dolga pot, da začnem kuriti zaloge maščob v trebuhu!

Simptome keto gripe lahko omejimo tako, da vnos ogljikovih hidratov postopoma zmanjšujemo, pijemo veliko vode (vsaj dva litra na dan) ter hrani dodajamo kvalitetno sol.

Kot vsak dan, pa si lahko spodaj ogledate LCHF jedilnik mojega tretjega dne ketonske diete. Naj še povem, da sem si danes za kosilo privoščil tole poslastico, ki jo vidite na desni strani. Priprava je sila preprosta, recept si lahko preberete tukaj. Za čas večerje sem šel na rojstnodnevno zabavo, kjer sem si privoščil 3 kozarce belega vina ter celo poskusil torto, ampak samo en majhen grižljaj.


Ni komentarjev:

Objavite komentar